سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قانون جذب را با این 7 نکته قورت دهید (طبق جدیدترین تحقیقات دنیا)

قانون جذب، بسیار عجیب است و تعداد کمی از مردم از تاثیر قانون جذب بر زندگیشان باخبرند. قانون جذب باوری است که طبق آن با تمرکز بر افکار منفی یا مثبت، مردم می‌توانند تجربه‌های مثبت یا منفی را به زندگی خویش وارد آورند و آن را تجربه کنند و ما در اینجا 7 نکته بسیار کلیدی در این زمینه را به شما یاد می دهیم.

باور به فرضیه جذب مبتنی بر این ایده است که مردم و افکارشان از انرژی خالص ساخته شده‌اند، و از آنجا که انرژی‌های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند، شخص می‌تواند با افکار مثبت سلامتی، ثروت و ارتباطات فردی اش را بهبود بخشد. افکار ما می‌توانند به‌طور مستقیم بر سلامت ما تأثیر بگذارند و این به خاطر قانون جذب می‌باشد. آن‌ها معتقدند که نگرانی، ترس، استرس و سایر افکار منفی، مردم را مریض می‌کند در حالی که افکار مثبت در رابطه با خوشی و عشق، مردم را سالم نگه می‌دارند و حتی بیماری‌های آنان را درمان می‌کند.

تاریخچه

قبل از اینکه وارد دنیای قانون جذب شوید باید بدانید که میتوانید آن را در زندگیتان بکارببرید و این میتواند از راه صحیح به زندگی شما تاثیربگذارد. جنبش اندیشه نو از آموزه‌های فینیاس کویمبی در اوایل قرن نوزدهم شروع شد. وی در اوایل زندگی، به بیماری سل مبتلا شد. متأسفانه درمان دارویی جواب نداد، بنابراین تصمیم گرفت تا از وطنش، لبنان به نیو همسفیر برود. او سلامت خود را بازیافت و بهبود یافت. وی مطالعه? مبحث ذهن در برابر بدن را آغاز کرد. اگرچه او هرگز از واژه? قانون جذب استفاده ننمود، اما توصیفات پایه? او مشابه بود. در پایان قرن نوزدهم، این واژه توسط نویسندگان جنبش اندیشه نو به کار گرفته شد. مانند پرنتایس مالفورد و رالف والدو تراین، اما برای آن‌ها قانون جذب نه فقط بر سلامت، بلکه بر تمام جوانب زندگی تأثیر می‌گذاشت.

آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

همانطور که در بحث بالا به آن اشاره شد، قانون جذب در طول تاریخ دیده شده است و بسیاری از زنان و مردان آن را بعنوان قدرتمندترین نیروی جهان میدانند. همچنین بسیاری از دانشمندان، هنرمندان و شاعران مانند شکسپیر، بتهوون ، نیوتن و… این پیام را در طول کارهایشان کشف کردند.

پس شما هم میتوانید به درک واقعی این قانون برسید و میتوانید زندگیتان را بدست بگیرید. همچنین از ترس، نگرانی و موارد منفی که شما را برای مدت زیادی به عقب میکشاند، رهایی یابید.

از لحاظ علمی: قانون جذب یک واقعیت است نه یک توهم

ادامه متن را با مراجعه به لینک اصلی زیر بخوانید:

قانون جذب را با این 7 نکته قورت دهید